Nowy szczeciński tramwaj na razie jeździł tylko w rejonie zajezdni, ale pierwsze oceny wypadły pozytywnie.
Dobrze ocenili go także motorniczowie. Wagon prowadzi się pewnie choć jest duży, wyjątkowo szybki i ma skomplikowane elementy elektroniczne. Tramwaj na stałe linie wyjedzie na przełomie roku. Wcześniej musi otrzymać odpowiednią homologację i ubezpieczenie. - Teraz Swing jest jeszcze własnością bydgoskiej PESy - poinformował Zbigniew Dąbrowski ze spółki Tramwaje Szczecińskie. - Nie można go zatem testować poza zajezdnią.
Najnowocześniejszy, produkowany w Europie tramwaj trafił do Szczecina w weekend. Kolejne 30 pojawiać się będzie sukcesywnie. W każdej chwili czekamy na kolejny wagon - dodaje Dąbrowski.
Wartość zamówienia to 40 milionów złotych netto.
Najnowocześniejszy, produkowany w Europie tramwaj trafił do Szczecina w weekend. Kolejne 30 pojawiać się będzie sukcesywnie. W każdej chwili czekamy na kolejny wagon - dodaje Dąbrowski.
Wartość zamówienia to 40 milionów złotych netto.