Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
reklama
Zobacz
reklama
Zobacz
reklama
Zobacz
autopromocja
Zobacz

Wydatki na promocje województwa będą w tym roku ponad połowę mniejsze niż w ubiegłym - to zapisy z projektu tegorocznego budżetu przedstawionego radnym sejmiku.
Wydatki na promocje województwa będą w tym roku ponad połowę mniejsze niż w ubiegłym - to zapisy z projektu tegorocznego budżetu przedstawionego radnym sejmiku.
Wydatki na promocje województwa będą w tym roku ponad połowę mniejsze niż w ubiegłym - to zapisy z projektu tegorocznego budżetu przedstawionego radnym sejmiku.
Musimy oszczędzać tłumaczy marszałek, a opozycja mówi wprost - oszczędności są robione nie tam, gdzie trzeba.

W ubiegłym roku kampania billboardowa naszego województwa kosztowała pół miliona złotych, w prasie m.in. w ogólnopolskich tygodnikach 300 tysięcy, ponadto dofinansowanie otrzymały takie imprezy jak Festiwal Gwiazd w Międzyzdrojach czy Karuzela Cooltury w Świnoujściu. W tym roku budżet na ten cel będzie o połowę mniejszy. - Turystyka to konkretne wpływy np. z podatków - mówi radny sejmiku Jerzy Kotlęga. - Zwróciłem się do Pana marszałka z prośbą, aby dokonać weryfikacji budżetu.

Na to, że naszemu województwu brakuje promocji, są konkretne przykłady - mówi radna i właścicielka biura podróży Ewa Koś. - Rozmawiałam z ludźmi, którzy przypływają na dużych cruiserach do Szczecina i są zdziwieni, że jest takie miejsce.

- To nie metoda wydać szybko i dużo - mówi marszałek województwa Olgierd Geblewicz. - Możemy zrobić promocje przez kampanię medialną w trzech telewizjach i cały budżet wykorzystać w ciągu dwóch tygodni. Największe pieniądze przeznaczamy na infrastrukturę. Najpiękniejsza kampania promocyjna nie zastąpi drogi dojazdowej do danego regionu.

Sprawą zajmą się radni w czwartek, na najbliższym posiedzeniu Komisje Rozwoju, Promocji i Współpracy Międzynarodowej.
Relacja Sławomira Orlika.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
12345
Autopromocja
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty